Moziba járni érdemes, már csak a reklámok miatt is

Nálunk az egész család szeret moziba járni, imádjuk a filmeket. Már gyerekként is sokat vittek a szüleim, családi és animációs filmekre mentünk hétvégente. Ezt a szokást én is megtartottam, úgyhogy képben vagyok az összes mesefilmmel, a kisfiammal mindet megnéztem. Régebben ki nem állhattam a moziban a reklámokat, csak idegesítettek, hogy miattuk nem kezdődik a film. De felnőtt fejjel már nincsen bajom velük, elnézegetem őket.

Legutóbbi is érdeklődve vártam a reklámokat a film előtt és volt is egy, ami felkeltette a figyelmemet. A napelemes rendszereket reklámozta Új, 2020-as napelem pályázatok magánszemélyeknek családi házakra címmel, hogy mennyire kifizetődő a megújuló energiát használni és nem csak a környezetnek előnyös, hanem a gyermekeinknek is, mert az ő jövőjüket is építjük egy napelemes rendszer felszereltetésével… Nem szoktam bedőlni a marketingszövegeknek, de ez valamiért teli találat volt. El is gondolkoztam rajta, hogy ha napelemeket szereltetnénk a tetőre, egy idő után már teljesen ingyen lenne az áram, miután a napelem visszahozta az árát. Ráadásul nem teljesen önerőből kellene belevágni a projektbe, mert ahogy a reklámban bemutatták, pályázatok állnak az érdeklődők rendelkezésére. Többféle támogatási formát is igénybe lehet venni, attól függően, hogy milyen keretek között valósul meg a napelemek felszerelése. Komolyan elgondolkodtatott a dolog, amit észre is vett a kisfiam, mert nem nevettem a film egyik vicces jelenetén.

Új, 2020-as napelem pályázatok magánszemélyeknek családi házakra